Aklımda Kalası Kelimeler

* давайте работать вместе
* Zarf ve Mazruf, Zerafet(xHoyratlık) ile aynı kökten(za-ra-fe) gelir
* Bedesten
* Suç subuta ermiştir - Suç sabit olmuştur

10 Mart 2015 Salı

ElasticSearch Windows 7'de çalışsın

Zip dosyasını indirelim:

Dosyayı klasöre açalım:

Java_Home ayarının yapılması:


Çalıştıralım:

Çalıştı:

Buna bir de kibana'yı bağladım:

Çalıştıralım Kibanayı

Arayüz nasılmış?

Buradan Elasticsearch nasıl kullanılırı daha iyi kavrayabilirsiniz: Joel Abrahamsson
Kitabı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, Notlar için teşekkürler.

Ben elimde bulunan 9563 adet kaydı elastikte indexleyip filtreleme ve sorgu işlemleri yapmaya çalışıyorum. PHP 5.5 ile centos üzerinde kod yazıyorum. Fakat tarihleri indexleyip filtrelediğimde doğru sonuç alamadım. Daha doğrusu sadece yıılar arası sorgulama yaptığımda doğru kayıtlar geliyor ama gün ay yıl saat dakika olarak sorguladığımda doğru sonuç gelmiyor. Sanırım unix time ile ilgili bir sıkıntı. Bu konu hakkında bilginiz var mı? Eğer varsa kodlarımı paylaşıp birlikte çözüm bulabiliriz belki.